سربراه

...سربراه بودن را به اندازه ی تمام زیبایی های این عالم دوست دارم

سربراه

...سربراه بودن را به اندازه ی تمام زیبایی های این عالم دوست دارم

دنیای من این روزها...

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۳۱ ب.ظ

دنیای من این روز ها

خلاصه شده در اتاقی کوچک و نمور.

و یاد های بی نهایت بی فراموشی......

از این دریچه که من می بینم راز ها پنهان است

و دوست داشتنی ها...

بی آنکه افسانه باشند.

در خاطرم تکرار می شوند

و من

امیدوارم به روز های پرواز...

...با دو بال عشق

در این آسمان آبی بلند

که تو را مدام می خواند و تکرار میکند

ای سراپا بزرگی و نور

بهانه میخواهم...

به کوچکی همین عشق.

به بزرگی دوست داشتن خودت...

۹۱/۱۰/۰۷
بردیا عظیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">