سربراه

...سربراه بودن را به اندازه ی تمام زیبایی های این عالم دوست دارم

سربراه

...سربراه بودن را به اندازه ی تمام زیبایی های این عالم دوست دارم

قدر بدان

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۴۶ ب.ظ

دلش برای خاطرات گذشته تنگ شده بود

رفت و کنار حوض خانه ی پدری نشست

زل زد به دمپایی کهنه ی پایین پله ها

لختی گریست و سر بشست زیر آب


بابا نرفته بود از کنارش و دلتنگش بود

تا آنروز سلام پدر پاسخ نگفته بود

از پله های قدیمی خانه رفت بالا

در باز کرد و دید پدر آنجا نشته است


دستش بگرفت و پشت هم بوسید

انگار صد سال جدا مانده بودند و غریب

در فکر فرو رفت و با خود اندیشید

بهر چه قدر پدر نمیدانم و دلتنگم


با حس اشتیاق، نباید ستیزه کرد

ابراز عشق اگر نکنی سنگی

امروز بدان قدر داشته هایت را

فردا فقط دل تو می ماند و دلتنگی

۹۱/۰۹/۲۰
بردیا عظیم

نظرات  (۱)

بسم نور
دقیقا” همین هست
یک روز میرسه که بخاطر نگفتن تک تک دوست دارم ها دلت میسوزه
حتی به دوستات
قدر هم رو بدونید
اطمینان داشته باشید که طرف مقابل هم شما رو دوست داره
وقتی پا روی غرورت بزاری و بگی دوست دارم
در آن واحد چهره ی دوستت رو ببین که چه متزلزل میشه
و میبینی که ناگهان رفتارش زمین تا آسمان تغییر میکنه
محبت رو به دوستانمون هدیه کنیم
محبت اوکتاو بالایی از انرژی هست
این انرژی رو به دیگران منتقل کنیم
پس دوستت دارم دوست خوبم
محبت معجزه میکنه….
در پناه نور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">